2010年3月15日 星期一

行行重行行

健康院的發展評估,沒有問童童識唔識得行,可能幾時識行,並不重要.
在公園,有些小朋友九個月便懂得行,其實我也想童童快些行,並不是擔心他不懂行,或要比別人早識行,而是我有個奢想:如果童童自己懂得行懂得走,我便可以安坐公園一旁,看書看報紙了.


美孚公園有個攀石牆,童童唔識爬,但希望在這大洞穿梭.
唔知幾時開始,童童學識玩完"唔捨得走",要離開遊樂場時,總是想繼續玩甚至扮喊.

4 則留言:

  1. even tung tung can walk by himself, u won't free gar! there are so many stories about children losing in the playground..., u must keep looking at him every minutes, every seconds ah!
    clara ee

    回覆刪除
  2. 講少好, 識行你可以坐埋一邊? 追賊就有你份!

    AMY

    回覆刪除
  3. 童媽,你誤會喇! 識行仲辛苦呀!你要看牛仔咁看住佢,因為佢無限的好奇心會令佢周圍行周圍搞,尤其是D危險野!!

    鈺媽

    回覆刪除
  4. 文鈺媽與amy,
    你們兩個果然是有經驗的媽媽,
    老公也話我太過"浪漫化",以為bb行得走得便會自己玩;p
    可能這個場面,要等到他們上小學,才會實現.
    clara ee,放心,我帶童童出街時,
    會好好看著他了.
    童媽

    回覆刪除