2010年5月25日 星期二

給童媽的信(廿六): 童童三宗'罪'

童媽,

童童今日好曳, 成日扭計, 又易發脾氣, 起初我真係有點唔開心.

但再想想, 會否佢好掛住媽媽呢?

好啦, 我再細心留意吓佢.

好彩, 只係仲有三天, 我們仨又會再一起啦!

有你在, 我們一軟一硬比較好.

童爸




第一宗'罪': 成日要睇baby einstein或teletubbies, 無得睇會發脾氣.



第二宗'罪': 爬上坐椅, 非常危險, 屢勸不聽.


第三宗'罪': 走上爸媽的床上, 跳來跳去, 真係怕佢跌落床. 你睇佢, 玩到幾開心.

1 則留言:

  1. 童童真係好naughty喎,
    等我番嚟好好教訓下佢.
    最後一段片,我看完又看,
    佢好似長大了,說很多,動作又多多,
    最後一個動作,好似指住我張相,唔知係唔係呢?
    童媽
    倫敦晚上九時

    回覆刪除