2010年5月18日 星期二

給童媽的信(七): 媽媽, 你好嗎?






媽媽,
我昨晚都算乖, 二,三點醒了, 爸爸幫我換尿片, 給我只喝水, 可能有點熱, 我要爸爸放我在大床上睡, 一會兒後, 爸爸放我回自己的床上, 我無扭啊, 乖乖睡至天亮.
如常, 六時許起床, 爸爸很累, 幸好嘉嘉姐姐起床了, 可以照顧我, 爸爸繼續睡覺.
很久不見你了, 有點掛住, 因此早上玩電話, 希望能跟媽媽說聲: 媽媽, 你好嗎? 加油.
另外, 要跟你講聲, 我今朝邊睇書, 邊pooh pooh了, 爸爸只顧拍照俾你睇, what a dad!

不知何解, 今早小睡不了, 被爸爸話我不乖, 又話我扭teletubbies睇.
可能我知道爸爸今早特意留在家伴我, 想親近爸爸多點吧, 不想睡覺.
爸爸返工後, 我承諾會休息一會的.
不用擔心, mama.
童童

沒有留言:

張貼留言