2009年10月30日 星期五

翻版超人

係電話亭換完超人衫啦!不過有啲鬆.
超人的任務是拯救地球,這個表情夠唔夠"熱血沸騰拯救地球"feel

咦,好似有任務,我唔講咁多,要出發了.
我飛,飛,飛...哎吔,太肥,飛極都飛唔起
superman終於成功飛天,我嚟啦!
哎呀,穿崩添,比人知道是姐姐抱住我飛.
任務有時相當艱巨,除了飛天,有時要爬上爬落,好操勞
爬上屋頂仔細查看有無人需要救援
拯救行動絕不簡單,有時,不免有點倦,要坐下來休息下.
超人執行完任務,返回自己的基地休息一下 .


大大隻的南南表哥有"南南超人"的別號.
佢穿起超人衫時,係威係勢,確有超人風範.
這天南南超人將戰衣傳授給表弟童童,
童童肌肉不及表哥發達,穿起戰衣時有點鬆,show唔到胸肌,
不過,翻版超人執行任務時,絕不怠慢,為保衛地球努力!(圖文 童媽)

4 則留言:

  1. 童媽,
    好喜歡你執導的Superman童童2009,維肖維妙。KWAII ne.
    童童fans
    Auntie Phyllis :)

    回覆刪除
  2. phyllis,

    童童那天連瞓覺也穿著超人衫,因為我們也覺得好可愛,只是把背後那塊飛天布取走.
    我剛執了一些衫仔及厚被給你bb,
    你隨時上來取,看看是否合用.

    mian

    回覆刪除
  3. phyllis, 多謝你成為童童fan club成員之一.

    童媽, 多謝你, 這個超人故事好好睇!

    童爸

    回覆刪除
  4. 爬sofa既童童好似真係有D使命感wor ^^
    靓姑

    回覆刪除