2009年10月27日 星期二

契媽與童童



很喜歡這兩張相片的感覺, 好warm, 好sweet!
Joanne契媽, 幾時再嚟探我呀? (童爸)

2 則留言:

  1. 阿蘇生, 我都好鍾意呢倆張相, 真係不得不讚下你捕捉的能力, 雖然, 影到我好多魚尾紋....

    你個仔真係無得頂,玩玩下佢突然用手拍下我隻手, 那一刻真係成個人都溶埋,只要童童吹一吹口哨, 契媽就會出現啦, 哈哈。

    我諗, 童童其實好幸運, 他有那麼多老表,令他與別人的溝通是那麼自然而然,也令人更疼惜。

    Joanne契媽

    回覆刪除
  2. 我都覺得契媽同童童的合照好溫情.
    joanne,我屋企人大讚你拍的童童合照很好,
    很能捕捉他的神緒,有機會再替他拍一輯寫真啦.
    童媽

    回覆刪除