2010年6月7日 星期一

fast fashion的討論

舅母與舅父在唐唐大喊起錨之際,
鑽了入h&m買了條吊帶褲給我,並讓我即席換上.
簡單買一條褲,也引發童爸討論fast fashion對前線工人的影響,
在時裝業多年的舅母又好有耐性咁,同爸爸討論當今時裝工廠線的運作.
聽著聽著他們討論,我不識搭咀,但很有趣.

2 則留言:

  1. 童童, 我下次買疏蕉過你食, 聽o下你老豆吹水講fair trade.
    到時, 你可能連蕉都無得食.

    童童, 你就快大個仔, 記住要學抹嘴. 千祈唔好吹水唔抹嘴.

    回覆刪除
  2. haha, 我只係 "成衣" 界, 唔係時裝業啊.....

    回覆刪除