2010年2月2日 星期二

單手飲奶

我識單手飲奶架!
仲飲得好好!

童童好快就一歲, 佢一直係童爸童媽的甜心.
不過, 昨晚童童於零晨兩時醒來, 之後不願睡覺, 想玩, 童爸童媽如何安撫都無用, 最後要到四點才瞓, 童爸童媽翌日好累.
童童有時都有令童爸童媽頭痛的一面. (童爸)


6 則留言:

  1. 童童,生日快樂,day day happy ,身體健康。
    uncle Raymond, auntie Phyllis & Cherie mui mui

    回覆刪除
  2. 咁搞笑, 契仔可能有做記者的特質, 夜麻麻唔肯瞓,掛住玩同食宵夜。哈哈哈....

    祝童童一歲生日開心又健康, 無憂又無慮。

    看周六可否來探你。

    Joanne契媽

    回覆刪除
  3. 未過12點, 還趕得切祝童童生日快樂~ 祝你健康快樂~


    回覆刪除
  4. joanne契媽,今個周日你有空嗎,wincy與julie會到我家中做曲奇餅,你一起來玩呀,童媽

    回覆刪除
  5. 噢, 我周日要返工呀。周六下午可以嗎? 好掛住契仔呀。

    若是周日早上, 都可以玩一陣, 但兩點半左右要返到公司了。

    由相片看, 童童好像已大個仔了不少, 小丁也不知不覺長大了很多, 不知怎地, 看著他俩, 心感時間不留人, 尤其念及, 去年新年, 童媽仍大著肚子來一起飲茶...

    七十後病發....哈哈哈。

    JOANNE契媽

    回覆刪除
  6. 你講講吓,我也記得去年我臨生前跟你去香港公園影相,去劉頌陽婚禮,跟岑倚飲茶...其實也不是時間不留人,而是一年,原來有時可以發生很多事.近日我也想,七十後的我們,有什麼特點?有什麼共同的價值觀?這兩天無空不打緊,我想我們農曆年也會一聚,去岑倚家團拜?童媽

    回覆刪除