2010年1月28日 星期四

寄往bournemouth的信之二:美孚playgroup

有得落地玩,好興奮!!
爬爬爬,越爬越高,我都唔驚,不過,姐姐爬得快過我好多.
我好鍾意玩這個abc琴,每次一定玩,這天還有大塊頭哥哥陪我一起彈
臨走時,我更踫見老朋友文鈺呢,她可是我出世無幾耐便在健康院認識的朋友仔.


爸爸,你在英國與老朋友聚舊,
我則在美孚跟我的新舊朋友玩餐飽.
自從開始學行後,我便可以落地玩,
唔似以前,有很看,無得玩.
我期待著下一步,如身邊的哥哥姐姐,可自由地在遊樂場行走奔跑.

2 則留言:

  1. 文鈺好開心見到童童朋友仔呀! 希望下次又再一齊玩啦!

    回覆刪除
  2. hi,文鈺媽咪,好開心在這裡見到你,有空大家一起再玩,或交換一下育兒心得意見,童媽;)

    回覆刪除