2010年1月8日 星期五

這晚孩子大晒

童童愛用手去感受人
整晚最難拍到的一張,三位孩子王排排坐
以開蓋為樂的童童
新年齊齊讀書
兩姐弟一樣 (圖文: joanne 契媽)

4 則留言:

  1. 呵呵, 童童用手感受楠楠的那張相, 是錦雯EE的作品來啊。

    我個人最愛兩人一起看書那一張。童童已成為我近期最愛的模特兒, 即係口靚仔模...

    Joanne契媽

    回覆刪除
  2. 喂你有無見過我細佬(即舅父)生日, 何雪楠去做電燈膽個輯相? 如果你唔介意港女FEEL 0靚模, 就隨便攞去啦.

    AMY

    回覆刪除
  3. 無見過喎...

    Joanne契媽

    回覆刪除
  4. 原來是錦雯姐姐的傑作,我很喜歡呢.我都好鍾意睇書那張,希望愛書的楠楠多跟童童看書,感染下他;)

    回覆刪除